رزرو هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرگ ارمنستان

هتل آرگ یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان برونازیان این شهر تور ارمنستان خرداد 97قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار داشته و فاصله آن تا میدان جمهوری 10 دقیقه است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه زوارتونس بیست دقیقه است. اتاق های تور ارمنستان اردیبهشت 97هتل بسیار تمیز بوده و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، بالکن، حمام با سشوار و میزکار را ارائه می دهند. سالن تور ارمنستان فروردین 97ماساژ هتل مکان بسیار مناسبی برای ریلکس کردن است که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن استفاده کنید. در اطراف هتل یک باغ بسیار زیبا وجود دارد که کافی شاپ هتل در آن قرار گرفته است. هم چنین در این باغ می توانیدتور ارمنستان بهار 97 به دوچرخه سواری بپردازید. رستوران هتل در وعده صبحانه به صورت وعده است و در هنگام ناهار و شام منویی بسیار متنوع در اختیار شما مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل غذای مخصوص گیاهخواران نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آرگ می توان به سالن بیلیارد، اجاره ماشین، کارکنانتور ارمنستان تابستان 97 مسلط به زبان فارسی، خدمات بلیط و روم سرویس اشاره کرد. 

هتل آرگ ارمنستان

هتل آرگ ارمنستان

هتل آرگ ارمنستان


هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان خرناتسی و 150 متری میدان تور ارمنستان اردیبهشت 97معروف جمهوری قرار گرفته است. در فاصله 500 متری هتل نیز ایستگاه مترو قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر است که تور ارمنستان تابستان 97در سال 1981 افتتاح و در سال 2012 بازسازی شده است. هتل دارای 140 اتاق بسیار تمیز است که امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. هم چنین از پنجره هایتور ارمنستان بهار 97 این اتاق ها کوه های زیبای آرارات قابل مشاهده هستند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای گرجی و ارمنی را سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان می توان به کافی شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت بی سیم رایگان،تور ارمنستان خرداد 97 خشکشویی، فروشگاه و ترانسفرتور ارمنستان فروردین 97 فرودگاهی اشاره کرد.

هتل شیراک ایروان ارمنستان

هتل شیراک ایروان ارمنستان

هتل شیراک ایروان ارمنستان


هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری و در تور ارمنستان اردیبهشت 97دویست متری ایستگاه مترو قرار دارد. فرودکاه زوارتونس نیز 13 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل دارای 25 اتاق است که بسیار شیک و تمیز هستند و امکانات تلویزیون، تور ارمنستان فروردین 97مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با سشوار، اینترنت و تلفن را ارائه می دهند. در رستوران هتل کانتار صبحانه به سبک بوفه سرو می شود و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ارمنی را سرو می کند. هم چنین کافی تور ارمنستان بهار 97شاپ این هتل در تراس قرار گرفته است و همراه با صرف یک فنجان قهوه می توانید از منظره زیبای شهر ایروان لذت ببرید.تور ارمنستان تابستان 97 از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور ارمنستان می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، پارکینگ، اتاق بازی و ...تور ارمنستان خرداد 97 اشاره کرد.

 

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان


هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان کاقباتسی این شهر قرار گرفتهتور ارمنستان فروردین 97 است. فاصله هتل تا میدان جمهوری تنها 450 متر و تا فرودگاه زوارتونس 11 کیلومتر می باشد. در این هتل ده اتاق استاندارد وجود دارند که امکانات یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام باتور ارمنستان اردیبهشت 97 سشوار و تلفن را به شما مسافران تور ارمنستان ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته است و صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و برای ناهار و شام منویی از غذاهای ارمنی و بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. کافی شاپ هتل نیز در کنار لابی قرار دارد. در این هتل فعالیت هایی برای سرگرمی کودکان شما نیز انجام می شود. هم چنین اگر مایل تور ارمنستان بهار 97به گشت و گذار در ایروان با خودروی خود هستید می توانید از هتل ماشین اجاره کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به لاندری، روم سرویس،تور ارمنستان خرداد 97 فروشگاه، اجاره دوچرخه و پذیرش 24 ساعته اشاره تور ارمنستان تابستان 97کرد.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

 





:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: